Kis Blero Horgásztó Budapest 1958031, Vecsés út, 1239

• hétfőZárva

Kis Blero Horgásztó Budapest 1958031, Vecsés út, 1239

kis Blero Horgásztó Budapesten: Ahol a horgász álmok valóra válnak | Horgásztavunk Budapest határában, a 23. kerületben található, kimondottan nyugodt és szép környezetben. Szeretettel várunk minden kedves horgászbarátot!

Budapest 1958031, Vecsés út, 1239

• hétfőZárva

Zsirai Csaba
25.11.2023
Kis Blero Horgásztó
Régen voltam,sajnos! Akkor még csak alakulgatott, de jó volt. Korrekt tulajdonos, jó árak.
Roland M.
17.11.2023
Kis Blero Horgásztó
Sándor Papp nem kell hazudni ember itt aki részeg volt az te voltál és nem megfelelően kezeltétek a halat a 10 dekás Kárász is hal azért nem kell szét szakítani a száját… Azért mert erősre ittátok magatokat és bele álltok a tó gazdába nem kell fordítva elő adni a sztorit..
Mihály Demeter
06.11.2023
Kis Blero Horgásztó
Üdv minden kedves sport társnak!Első alkalommal jártunk itt feleségemmel. A reggeli csend után volt egy jó pár kapásunk. Kettő darab kárász, pár szakítás után végre sikerült életem első tokhalát megfogom. Kellemes környezetben voltunk, bár az idő igen szeles volt.DE MINT SPORTHORGÁSZ TÓ KITŰNŐ VÁLASZTÁS VOLT. Mindenkinek ajánlom, hogy egyszer próbálja ki!
Máté Ruppert
05.11.2023
Kis Blero Horgásztó
Egy barátom meghívására érkeztem a tóhoz ismerkedni a horgászattal. Sajnos a tulaj semennyire nem toleráns a kezdōkkel. Hiába voltunk végig udvariasak és kértünk elnézést, a hal szák nélküli visszaengedésének következménye rendkívül bunkó kötekedés és kiutasítás volt. A halnak egyébként nem esett baja. A jegyárat, ami jóval meghaladta a honlapon feltūntetett összeget, nem kaptuk vissza. Leginkább azt sajnálom, hogy az egész jelenet egy velünk érkezō 11 éves gyerek elsō nagyobb kapásánál játszódott le, így velem együtt az ō kedvét is sikerült elvenni a horgászattól. Összességében, a vendégekkel való bánásmód tiszteletlen, megalázó és méltatlan. Senkinek sem ajánlom.
janos ilisz
12.10.2023
Kis Blero Horgásztó
Nagyon jó hal állomány és nagytestű halakkal telei kis tó.
Gabriella Turi
02.10.2023
Kis Blero Horgásztó
Nagyon szép, kellemes környezetű tó, gyönyörű fákkal, rendszeresen sok halat fogunk itt! A tógazda igazán nagyon kedves, barátságos, szívesen járunk ide kikapcsolódni!
Shsusosp Suusks
17.09.2023
Kis Blero Horgásztó
Ajánlom mindenkinek. Nagyon jó kis tó, szép nagy halakkal.
Ádám Czauner
Kis Blero Horgásztó
Nagyon szép a tó, és rendezett a környezete. A tulaj nagyon normális és segítőkész. Jó érzés volt tapasztalni, hogy mennyire vigyaz a halaira, ha arról volt szó és segítségre volt szükségünk szó nélkül a rendelkezésünkre ált.A tó köré 2 állásonként bölcső van kihelyezve, melynek a használata, benne van a jegy árában. Sok hal van a toban, elso alkalommal, a to ismerete nelkul is sikerult 3 pontyot fognom, illetve meg 3-at akasztanom ami a szakal nelkuli horog elso hasznalata miatt ment el, de ez az en tapasztalatlansagom miatt volt. Mindenkinek nyugodt szivvel tudom ajanlani a tavat. Mi megtaláltuk benne az állandó helyünket.
Ferenc Schmél
Kis Blero Horgásztó
Sándor Papp! Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz mivel itt ültem veletek szemben! Szánalmas amit ide írtál! Értem én, hogy non-stop, de meddig van nyitva!? Beb@sztatok és nem tudtatok viselkedni, ennyi!