PRÉMIUM Egészségpénztár Budapest, Dunavirág u. 2-6, 1138

PRÉMIUM Egészségpénztár



204 Értékelések
  • péntek10:00–18:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:00
  • kedd10:00–18:00
  • szerda10:00–18:00
  • csütörtök10:00–18:00


PRÉMIUM Egészségpénztár Budapest, Dunavirág u. 2-6, 1138


Az üzletről

PRÉMIUM Egészségpénzár | Tagjaink 2022-ben közel 3 milliárd forint adóvisszatérítéssel élhetnek. Ők nem tettek mást, csak használták egészségszámlájukat, a maguk és családjuk megszokott egészségügyi kiadásait azon keresztül finanszírozták és elvették, ami jár nekik.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3619999696
Budapest, Dunavirág u. 2-6, 1138

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–18:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:00
  • kedd10:00–18:00
  • szerda10:00–18:00
  • csütörtök10:00–18:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat


Ajánlott értékelések

Alexander Molnár
20.10.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
COVID helyzetre hivatkozva megszüntették a számlák személyes leadásának lehetőségét. A COVID korlátozások régen megszűntek, számlát leadni személyesen továbbra sem lehet. Itt lakom pár perc sétára, mégis postán kell feladnom a számlákat, nem egy ügyfélbarát eljárás ez.
sándor németh
09.10.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Semnmi előnynel nem járt számomra, csak rengeteg aláírás patikában..védőháló programkjuk semmit nem ér, mikor leakarom mondani az ügyintéző hölgy a telefonba meg velem flegmázik és kb én éreztem magam kellemetlenül , hogy a nagy semmit leakarom mondani és neki ez baj.
Éva Farkas
07.10.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Csak pár kérdésem lenne. Miért cserélték le a pénztárboltot a patikamaxra? Eddig a weboldaluk a pénztárboltos lehetőségre navigált, ezt megszünt, helyette a fostalicska patikamaxon lehet(ne) vásárolni. Kíváncsi lennék milyen deal mentén döntöttek így? A tagok jobb kiszolgálása nem lehet érv, hiszen a patikamax választéka kb. a 10%-a pénztárbolténak.
Pék Tamás
19.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Telefonon kerestek meg a regisztrációm után, nagyon kedves hölgy, telefonon tájékoztatott, ahogy tudott. Kértem, hogy legyen kedves mail-ben küldeni tájékoztatót, hogy nyugodt körülmények között elolvashassam és megfogalmazódjanak a kérdéseim. Egy amatőr módon összerakott hírlevélszerűséget kaptam, amiben a regisztrációs és egyéb linkek sem működtek. Ez már számomra elég komolytalan és image romboló 2023-ban.Azóta vissza sem hívtak, én kerestem őket. Sikerült egy olyan hölggyel beszélni, aki nem igazán volt a helyzet magaslatán. A háttérben kiabálás, röhögcsélés olyan hangosan, hogy néha nem értettem a hölgyet. Ez már komolytalanná tette a céget, nem hiszem, hogy ezek után szerződést kötök velük. Egyébként az extra biztosításokat sem lehetett megkötni, ami az egyik fő előnye lehet számomra, azt hogy miért, nem értettem a háttérben hallható hangos viháncolástól.Keresek más lehetőséget, más szolgáltatók biztosan értékelni fogják a tagságom/pénzem.
hor Ing
12.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Évek óta igénybe veszem szolgáltatásukat,maximálisan ki tudom használni az adóvisszatérítést,viszont azzal számolni kell ,hogy a sok kezelési és különböző levonások miatt,valójában nem kapsz vissza 20% t, kb 12-13% ami megtérül a végén,de az is több, mint a semmi.
István Andrejkovics
09.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Másfél hónapja befogadták az önsegélyező szolgáltatási igényem (Lakáscélú támogatás), de még nem kaptam visszatérítést. Érdeklődtem email-ben (több mint egy hete), de nem válaszoltak rá. Telefonos ügyfélszolgálatukat is hívtam többször, de nem vették fel (az automata ügyintéző mindig 7-8 perc várakozási időt mondott, de több mint 15 percig várva sem vették fel). Így elérhető ügyfélszolgálatuk gyakorlatilag nincs. Megígért visszatérítést nem teljesítik. Megszüntetném a szerződést, de ahhoz el kellene használnom a számlámon levő összeget, de ezt az Egészségpénztár nem engedi.
Anikó Tombáczné Balla
06.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Hálásan köszönöm Bakosi Dávid ügyintézőnek a gyors segítséget. Külön köszönöm kedvességét és türelmét. További jó munkát kívánok!
László György Raskó
04.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
A védőháló szolgáltatás teljesen átverés, 2 éve fizetem, most először akartam használni, nagy betűkkel ki van írva, hogy CT-re használható, majd az különleges biztosítási feltételek" leírás apró betűs részében kiderül
Gábor Donkó
03.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Nem értem a sok 5*-ot?!Igaz az ügyfélszolgálat segítőkész,de mosolyogva húznak le.Egészségpénztárt már elengedtem, mert sok papírozás után sem sikerült elfogadtatni számláim egy részét... (én hibám elismerem)Nyugdíj megtakarítás is teljesen felesleges befizetés. Adókedvezmény 20% működésre erre-arra levesznek marad 12%. Mondhatnám több mint a semmi,de az éves hozam -7% több százezer bukó jelenleg a tőkem a 2021-es egyenlegre esett vissza. (-2 év)750K befizetéssel lesz 90K adóvisszatérítés levonások után, amit a hozam el is visz.Államkincstár +16% bármikor hozzáférek kockázat nélkül +120K.
Andrea Nagy
02.09.2023
PRÉMIUM Egészségpénztár
Szeptember 13 v 14-én felhívtam az Ügyfélszolgálatot, védőháló szolgáltatás kapcsán szerettem volna MR vizsgálatot szervezni.Kiderült, hogy október 1-től leszek biztosított.Kérdeztem az Ügyfélszolgálatos Hölgyet, hogy érdemes-e várnom, ha a sérülés a biztosítás időpontja előtt következett be.Rendkívül kedvesen és informatívan közölte, hogy igen, 90 NAPPAL a biztosítás életbe lépése előtti időpontban van maximalizálva, akkortól már befogadják a vizsgálati kérelmet.Furcsálltam, de nekem is lehet szerencsém...Három hetet vártam a remélhetőleg rögzített telefonbeszélgetés miatt valamire, amire nem vagyok jogosult a különleges" ÁSZF szerint. Köszönöm a három hét teljesen feleslegesen elviselt fájdalmát pluszban!"

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Dunavirág u. 2-6, 1138
PRÉMIUM Egészségpénztár