Várkapitány Étterem Drégelypalánk, Honti út 23, 2646

Ákos Drabik
13.11.2023
Várkapitány Étterem
Az autóból kiszállva nem voltunk benne biztosak, hogy jó helyen járunk, mert sajnos az étterem neve már nem igazán olvasható a bejárat felett, más egyéb árulkodó jel pedig nem nagyon van az épületen, hogy ez egy étterem volna (vagy legalábbis jóval kevesebb, mint lenni szokott). Szerintem megérdemelne egy nagyobb és feltűnőbb feliratot. A belső tér színvilága otthonos és meleg hangulatot teremt. A felszolgáló hölgy nemcsak szép, de nagyon kedves is. Az ételt és az italokat gyorsan megkaptuk, a kólát kint bontották fel, így aztán nem is volt felvizezve, mint néhány helyen. A kétszemélyes tál nekünk annyira bőséges volt (kaptunk rá cukkinit is grátiszba :) ), hogy még másnap is azt ettük ebédre. Nem mellesleg finom is volt, a káposztasalátával együtt. Ár-érték arányban igazán remek hely, messzebbről is érdemes ide elmenni (nekünk Kismaroson volt a szállásunk), ha valaki egy finom ebédre vágyik!
Cseke Attila
22.10.2023
Várkapitány Étterem
Nagyon meglepett, hogy étterem, de végtelenül családias és otthonos. Teljesen mellőzi az éttermi nagyképűséget és snobizmust. Mi túrázas után estünk be, épp másnapi, rendezvénre készültek, kopasz éppen átpakolt asztalokkal, mégis kedvesen fogadtak. Az ételekre és a kiszolgalálasra egyáltalán nem lehet panaszkodni, sem mennyiségre, sem minőségre. Az étteremben tökéletes falusi hangulat. Míg mi táplálkoztunk és időt töltöttünk egy - egy kv melett, addig a helyiek bejöttek legurítani egy pofa sört. Senki nem nézett ránk fura szemmel (nagy táskák, túrafelszerelés), a közvetlenség és kedvesség mértéke miskolci szemmel nagyon furcsa volt. Ja, és a Drégelytálat nagyon javaslom!
erika toroczkay
04.10.2023
Várkapitány Étterem
A kiszolgálással nem volt gond, de ár-értékarányban rablásnak tartom, hogy 4 aprócska kocka, összesen5-6 dekányi sajt rántva ( sajt-panír aránya 1: 3), egy adag sültkrumplival és tartárral, valamint egy korsónyi Kőbányai csapolt sör 4600 forintba kerüljön. Egy adag tartár közel 1000 forint, a krumpli szintén. Sem a mennyiség, sem a minőség nem ér meg ennyit, lehúzás.
Marcsi Majerné
04.10.2023
Várkapitány Étterem
Kedves a kiszolgálás, finomak az ízek! Az Aranygaluska" kifogástalan épp úgy
Attila Mekli
26.09.2023
Várkapitány Étterem
Korrekt, kedves, barátságos kiszolgálás. A kétszemélyes tál három főnek is bőséges, és finom. Megfizethető árak.
Balázs Kotlár
21.09.2023
Várkapitány Étterem
A kiszolgálás gyors és kedves volt, volt klíma felszerelve, de sajnos a bekapcsolására nem került sor a 36 fokban. Az étel minden esetre finom volt, a sztrapacskában keveseltük a szalonnát.
Nagy Balázs
16.09.2023
Várkapitány Étterem
Bejelentés és foglalás nélkül beestünk 29 fővel, túrázás után, nyűgös gyerekekkel és szuper gyorsan ki lettünk szolgálva. Az ételek pedig nagyon finomak voltak.
Zoltán Csósza
Várkapitány Étterem
Kedves aranyos felszolgálás! Sztrapacska isteni finom volt!Mindenkinek csak ajánlani tudom.