Berényi Fogadó Nagyrécse, Táncsics Mihály tér 48, 8756

Bernadett Surányi
27.11.2023
Berényi Fogadó
Csak az ètteremben jàrtunk. Pàrom ajánlotta, mert koràbbról jó emlékei voltak a helyről.A kinézet, a design, az udvar csodàs, nagyon nagy elvàràsaim lettek, ahogy meglàttam. Viszont akkorràt koppantunk, hogy nevetséges.Nem vágytam húsra, megakadt a szemem a carbonarán, a kapcsolódó kép is jól nézett ki, igy ez lett a vàlasztàsom.Borzalom. Mèg mondtam előtte a pàromnak, hogy az igazi carbonara tojàssal készül, nem tejszìnnel, hàt ez szerintem egyiket sem tartalmazta, vagy fel volt hìgítva. Fuuuuu, ètteremben nem ettem mèg ilyen rosszat. Túlfőtt tèszta, a szósz egy vicc: hìg, ìzetlen. Parmezánt a tèszta nem làtott. Ha jót akarsz enni, na ezt ne rendeld, felhàborítóan kritikán aluli!!!A baràtom àltal rendelt cordon blue camamberttel néhàny fokkal jobb volt: inas, alulsütött hús, lisztízű gyümölcsmàrtàs.A kiszolgálàs... egy mosoly nem volt a nő arcàn, semmi kedvessèg, vagy hogy ìzlett az ètel?". Semmi
Szilvia Szabó
17.11.2023
Berényi Fogadó
Gyors kiszolgálás, változatos étlap, ízletes, bőséges fogások. A személyzet kedves, bár a sok vendég miatt kicsit túlhajszoltak. Összességében csak jót tudok mondani a fogadó étterméről.
Paár Mónika Hosszú Lászlóné
13.11.2023
Berényi Fogadó
Szobákat nem tudom jellemezni, mert csak vacsorázni álltunk meg Ausztriából hazafelé. Az étel kielégítő volt mennyiségben és minőségben is.Talán negatív kritikaként, nekem kissé sótlan volt a pulyjamell.Kiszolgálás is megfelelő volt.
András Parti
12.10.2023
Berényi Fogadó
Nem olyan szobát kaptunk amit foglaltunk. Az ágyak mérete és típusa nem az volt, mint a leírásban így két felnőttnek kellett pl. aludni egy kinyitott kanapén, ami egy embernek lett volna elegendő.A reggeli is hagy némi kívánnivalót maga után, de ez még orvosolható, illetve ízlés függő.
Pisák Tamás
29.09.2023
Berényi Fogadó
Egy éjszakára pihentünk meg a Berényi Fogadóban, mely hosszan nyitvatartó étteremmel, lovardával és szobákkal is várja vendégeit. Az épület előtt egy kis tavacska található, mely igen szép dísze az udvarnak. Már a feltöltött fotókon is lehetett látni, hogy a Berényi Fogadó gyönyörű dizájnnal rendelkezik, figyelnek a részletekre. Megérkezve elegendő parkolóhely volt annak ellenére, hogy sok vendég volt az étteremben.A terasz korlátjánál fakerék, fából készült díszítések az asztalon. Szíves mintázat az ablaknál. A recepció felé haladva az étterem előterébe lépünk, ahol bőrfotelek és asztalok várják a látogatókat, fotocellás ajtó nyílik ki a közeledő vendégeknek. Bentebb haladva leddel megvilágított pult található nyeregszékekkel, vendégkönnyvel és egy további feljáróval a szobák felé. Először furcsa volt csomagokkal érkezni a pulthoz, volt néhány meglepett vendég is, akik rosszallóan néztek ránk. A kulcs átvétele után egyből a szobába mentünk, mivel nagyon fáradtak voltunk.A szoba nem volt nagy, azonban a célnak tökéletesen megfelelt, az ágy kényelmes volt, a fűtés jól működött, tiszta volt minden. Sajnáltuk, hogy nincs hűtőszekrény, de ezt leszámítva rendben volt.A reggeli ízletes, friss sült kenyérrel, bár választani nem lehetett a reggeli között, de meg voltunk elégedve. A kávé feláras volt, viszont megérte.Legközelebb ki fogjuk próbálni a vacsorát/ebédet, mert nagyon jó illatok és szép látvány fogadott minket ételek terén is.Visszatérünk ismét, amint a környéken járunk. Köszönjük a vendéglátást.
Balázs Karfner
21.09.2023
Berényi Fogadó
Nagyon kellemes atmoszféra, rendezett környezet, tiszta, és igazi luxus de ugyanakkor a fogadó jellegét megőrző étterem. A konyha kiválló, kiszolgálás gyors és nagyon barátságos. Örülök, hogy a családommal itt vendégeskedhettünk. Megérdemli az öt csillagot! Köszönjük szépen a kellemes vacsorát és az áldozatos munkájukat!
Mónika VDA
Berényi Fogadó
Már korábban is jártunk itt, ezért a határ után ez volt a célpont. Gyors kiszolgálás, finom ételek, hatalmas adagok. Bár a gomba leves kicsit főzelékszerű sűrűségű volt. Viszont kedves tulajdonos! Egy ilyen nívós hely ne engedjen meg magának csorba tányérokat. Már arra gondoltunk, ez talán az új design, mivel más asztalnál is láttuk.
Lorant UJ
Berényi Fogadó
Minden Dél-Európai kirándulás után kötelező program ismét isteni hazai ízeket enni.Gratulálok a felszolgáló csapatnak is, akik könyörtelenül állják a sarat minden nációból érkezett vendégek elégedettsége érdekében is.Az adatokat nem részletezem. Menj oda és próbálj egy leves/főétel/desszert sor megenni úgy, hogy nem durransz ki utána.Szeretünk ide jönni.
Hajnalka Lakics
Berényi Fogadó
Mi csak az étteremben voltunk. Az asztalunk több helyen is ragacsos volt, a 3 étlapból kettö szintén koszos, szutykos, ragacsos volt. Az asztal alatt ételmaradékok voltak. Rántott húst, rántott gombát és pacalpörköltet ettünk. A rántott gomba 3500 ft volt köret nélkül, bőséges adag volt, viszont nagyon olajos volt. A rántott sertés szelet 3900 Ft volt köret nélkül, a két szelet hús tett ki max egy tenyérnyi méretet. A pacalpörkölt finom volt és bőséges.Összességben elmondható hogy túlárazott, átlagos vagy alatta az étel.