Fehér-kúti kulcsosház Pécs, gondnok, Visnya Ernő u. 3, 7636

Fehér-kúti kulcsosház

Fehér-kúti kulcsosház | Üzemel: IV.1 - X.31 Szálláshelyek száma: 22 fő / 1 x 5 , 1 x 6, 1 x 9 ágyas szobák, +2 ágy a társalgóban van/. Víz: Vezetékes Mosdási lehetőség:Folyosóról H-M mosdó, zuhany...

Pécs, gondnok, Visnya Ernő u. 3, 7636

• Helyben vásárlás
  • Akadálymentesített lift

Zsófia Lukács
30.11.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Szuper hely! Ha nem pécsi vagy és szeretsz a természetben túrázni, mindenképpen itt a helyed - legalább évente egyszer! Gyönyörű helyen van, rengeteg a látnivaló, egy hétig el lehet itt úgy lenni, hogy minden napra jut bőven érdekesség. Könnyű egynapos túrával elérhető az Andorlaki-tó (vízililiomok!), a Misina tető (a kilátóban ki ne hagyjátok a fagyi kelyheket, különösen a jegeskávé ajánlott), a Meleg-mányi völgy (mésztufa lépcsők vízeséssel!), a Mánfai templom (kulcs a polgármesteri hivatalban), Kantavár, barlangok, források és sok-sok kilátópont főleg Pécsre. Ha jössz, mindenképpen takaríts ki magad után, hogy még sokan és sokáig örülhessenek a helynek. Sajnos előttünk nem tudom mikor vagy kik voltak a házban, de óriási mocskot hagytak maguk után. Szerencsére hoztunk gumikesztyűt, Flóraszeptet és lelkesedést és egy napi takarítással sikerült használható állapotba hozni a házat és ezt fent is tartani egy hétig (vízkő oldó is jól jött volna, de azt pótoltuk). Ajándékba vettünk egy zuhanyfejet gégecsővel, mert a régi használhatatlan volt. (Az utánunk jövőnek tanácsoljuk, hogy a konyhai átfolyós bojler csapját is érdemes lenne megszerelni), továbbá fent hagytuk a kinti pottyantós budiban két WC-deszkát is a jobb takaríthatóság érdekében. A ház mindenesetre fantasztikus helyen van, jó lenne sokáig fenntartani!U.i. A házban a pelét Bélának hívják, kicsit félénk állat, a lódarazsakat meg Pityukámnak. Békés jószágok, nem támadnak, egy hét alatt senkit nem csíptek meg, pedig 30-an sátraztunk a kertben". Hasznos tanács: érdemes lenne két ceglédi kannát is a ház tartozékává tenni
Dániel Móczár
25.11.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Összességében nagyon klassz 2 napot töltöttünk el itt, de lehetett volna sokkal tisztább (mosdó, takarók pl). Talán azért volt olyan a helyzet, amilyen mert sokáig nem voltak előttünk.Az elhelyezkedés mindenesetre kiváló, és túrázáshoz teljesen megfelelt:)
Zsigmond Gosztony
25.11.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Sosem értettem, hogy egy ily' jó helyen lévő házat egyesülete miért altatja" a 60-70-es évek színvonalán. Talán nincs tőkéjük
Zsuzsanna Csiák
14.11.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Rémes hely. Itt már nem megoldható, hogy rendet hagyunk magunk után a következőknek. Ahhoz hogy ez így tudjon működni kellene egy alapos renoválás, takarítás
Reuss Gabriella
04.11.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Remek helyen van, de az angolvécé rettenetes húgyszagú, sem a bentit, sem a pottyantóst nem fertőtlenítették mielőtt kiadták volna nekünk, a padló piszkos, a konyha ragad a kosztól, a bútorok szétesnek. Habár mindenütt küzdelmes a fenntartás, jártunk már ápoltabb, tisztább, gondozottabb kulcsosházban, de ennél ócskábban és drágábban (!) még soha.Válasz a fenntartónak: a kulcsosház egyszerűséget jelent, nem retkességet (mint ahogy a szálloda sem egyenlő a tisztasággal). Azok, akik most a házban alszanak, nem sátorban, egy órát takarították a koszt meg a penészt, mielőtt ki merték pakolni a hálózsákjukat.... Vízkőtelenítettük a mosdót, kivakartuk az összes vécét, megszereltük a zuhanyt, kisöpörtük a mocskot, letöröltünk, felmostunk. Ettől még nem lesz szálloda :-D (Miheztartás végett: ez a 41. (!) sátorozó családi tàborunk és magunk - több generáción át - is fenntartunk egy kulcsosházat, tehát a megjegyzésem valóban a felháborító kosz/ápolatlanság miatt született, nem azért mert szállodát vártam/tunk. Az, hogy van folyó melegvíz, nem várt meglepetés, ezért két csillagra javítom az értékelést.)
Róbert Gaál
15.10.2023
RP DDK pecsételőhely.
Mátyás Rácz
14.09.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Kedvesen fogadott Gábor. A ház bár a 60-70-es éveket idézi, frissen meszelve, tisztán fogadott. A környező erdők, patakvölgyek gyönyörűek.
Tóth Zoltán
11.09.2023
Fehér-kúti kulcsosház
Két évig ott tartottuk a Tai Chi táborunkat. A környék nagyon szép, de a ház borzalom. Tudom, a kulcsos házak egy kicsit mindig dohosak és elhanyagolták, de ez a legalja volt mindnek. A matracokat kb. S hatvanas években szerezték be, és azóta nem cserélték őket. Nem dohos szaguk volt xd hanem konkrétan olyan büdösek voltak, hogy be mentünk pécsre és vettünk magunknak másik szivacsokat. Volt olyan család aki az első éjszaka után hazament, mert a málló vakolatú szobában olyan szinten kijött a por allergiájuk, hogy a gyerek rosszul lett. A következő évben az egyik szobát kimeszelték, de ebben ki is merült a felújítás illetve karbantartás. Nem tudom, hogy az elmúlt 3 évben csináltak-e bármi érdemleges karbantartást a házban, de ha nem, akkor én nem szívesen töltenék itt egyetlen élyszakát sem, pedig, miután Indiát, Kínát is megjártam, nem vagyok finnyás és kicsinyeskedő emberke.
Péter Butschli
Fehér-kúti kulcsosház
Nagyon ráférne a felújítás, de érthető hogy az üzemeltetők 1 éves szerzödés birtokàban nem költenek rá, a megtérülés hiánya miatt.
Dóra Ujkériné Valaczkai
Fehér-kúti kulcsosház
Szép helyen lévő erdei turistaház, de sajnos nagyon lerobbant állapotban van. Mintha a 70es években megállt volna itt az idő. Melegviz nem volt, hiába van feltüntetve a honlapon. Koszos és igénytelen, de legalább olcsó volt egy éjszakára.