Opel Maxabo Budapest, Bécsi út 254, 1037

Opel Maxabo



470 Értékelések
  • péntek7:00–18:00
  • szombat9:00–13:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő7:00–18:00
  • kedd7:00–18:00
  • szerda7:00–18:00
  • csütörtök7:00–18:00


Opel Maxabo Budapest, Bécsi út 254, 1037


Az üzletről

Opel személy és haszongépjármű - kisteherautó hivatalos márkakereskedés és szerviz | Új Opel személy és haszonjármű - kisteherautó márkakereskedés és szerviz Budapesten, Óbudán. Használt autó beszámítása és kereskedelme, Opel, Daewoo, Chevrolet szerviz és alkatrész-forgalmazás.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+36202507373
Budapest, Bécsi út 254, 1037

Nyitvatartási idő

  • péntek7:00–18:00
  • szombat9:00–13:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő7:00–18:00
  • kedd7:00–18:00
  • szerda7:00–18:00
  • csütörtök7:00–18:00

Funkciók

  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Zoltán Làng
19.11.2023
Opel Maxabo
Elég nagy átverés amit a cég művel!Használtautón rengeteg új corsát feltettek 5-6millió között! Telefonhívásra letagadják !Vicc!
Krisztina Rácz
18.11.2023
Opel Maxabo
Elöljáróban szeretném mindenképpen tisztázni, hogy véleményemet jóindulattal osztom meg az esetleges jövőbeli ÜGYFELEK ÉRDEKEINEK MEGVÉDÉSE érdekében.Fontos megjegyezni azt is, hogy nem csupán a lent részletezett UTOLSÓ eset miatt döntöttem így, hanem a 3 éve felhalmozódott 'rossz érzés' és túlszámlázás következtében. Valahogy mindig gyanús volt az itt dolgozó személyzet hozzáállása, kommunikációja(?) - melyre írásban sosem került sor, mindig ügyeltek rá, hogy MAGÁNtelefonszámról hívjanak és ott közöljék a munka díját, ill. az 'árajánlatot'. Természetesen így a beszélgetésről hangfelvétel nem készül.Ezt az árajánlatot külön kérésemre sem adták SOHA írásba, mint ahogy most legutóbb sem tették. Ígéretemhez híven, ahogy az ügyfélszolgálatos kollégának azt a telefonban is említettem az esetet meg fogom osztani a nyilvánossággal, valamint a Fogyasztóvédelem-nél is bejelentést teszek.Véleményem és az eset részletes leírásával szándékosan vártam 1 teljes hetet, megvárva az autóm 'reakcióját' is a valós javítást követően, melyet egy másik OPEL SZERVIZ-ben vittek véghez ugyancsak a 3. kerületben (a Szentendrei úton), azonban ott SZAKEMBEREK közreműködésével, korrekt számlázással és kifogástalan tájékoztatással, ügyfélkommunikációval.Szorítkozva csupán a tényekre (félretéve minden személyes ellenérzésemet és felháborodásomat..) :2021-10-11-én hétfőn vittem be Opel Astra H típusú autómat a szervizbe, miután előzetesen ŐK javították meg kb. 2 hónappal ezt megelőzően 2021-07-28-án az autó hűtőtartályát teljesen újra cserélték, valamint az összes tömítést kicserélték összesen ~160,000 Ft-ért!Igaz, miután jeleztem hogy enyhén drágának tartom a díjat, sikerült óriási kedvezménnyel 130,000Ft-ból 'megúsznom'.A végösszegről csak akkor tájékoztattak már telefonon, amikor már ELVÉGEZTÉK A MUNKÁT!!! , sokkolt a telefonban a hír, miszerint előzetesen csupán 30,000Ft-ot említettek a tartály áraként, tehát számításaim szerint max. 60e Ft körüli összegre számíthattam (korábbi esetekből adódóan 50% anyagár + 50% munkadíj teszi ki a végösszeget).!! Az összes tömítés cseréjét előzetesen nem említették, csak futólag telefonban mintha egy apró költség volna..Itt FONTOS megjegyeznem, hogy ezzel korábban is volt már problémám, zsinórban kb. a 3. eset volt, hogy valahogy magasabb lett a végösszeg, mint azt korábban felvázolni szíveskedtek.Ezt követően 2 hónap elteltével múlthét hétfő reggelre elfolyt a hűtővíz nagy része, miután beértem a munkahelyemre. Erről fotót is küldtem a szerviznek e-mailben, melyre SEMMILYEN írásbeli válasz, reagálás nem jött. Miután telefonon sem kerestek, én hívtam fel őket segítséget kérve 'mi a teendő' ebben az esetben, hivatkoztam a korábbi javítási munkálatukra (130.000Ft-ért!), mely során ugyancsak a hűtővíz szintjének csökkenése miatt vittem hozzájuk javításra az autót. Rákérdeztem garanciálisan-e ebben az esetben a javítást, melyre nem kaptam választ, csak hogy SOS vigyem be az autót, amit meg is tettem.Átvizsgálást követően hívtak telefonon, hogy termosztátot kell cserélni az autón, valamint még néhány dolgot említettek, aminek 160,000Ft!!! az összköltsége, de csak mert 15% nagy kedvezményt kapok.Ekkor jutottam el arra a szintre, hogy végre NEM kérek az ajánlatukból, teljesen hülyének nézik az embert, persze csak azt, aki hagyja.ÉS MILYEN JÓL TETTEM HOGY NEM HAGYTAM!Ezt követően elmentem az autómért - még azért kifizettettek velem 28,000Ft-ot egy eldurrant vízcsőre!!! - és elvittem teljes átvizsgálásra a fentebb már említett szentendrei úti OPEL MÁRKASZERVIZ-be.Még aznap délelőtt telefonáltak a másik szervizből, hogy nyomás alá helyezték a rendszert, teljes átvizsgálást követően kiderült, hogy a vízhűtőegység nem működik megfelelően, a termosztátnak semmi baja!!!Tisztességesen megjavították, az autót immáron 1 hete használom városban és autópályán is(!), tökéletesen működik, motorolaj lámpa nem villog, hűtővíz nem folyik el!Kívánok Mindenkinek TUDATOS, KORREKT szolgáltatást az élet minden területén!Üdv.,Krisztina
Bence Horváth
29.10.2023
Opel Maxabo
Csak ajánlani tudom őket: kedves fogadtatás, türelmes ügyintézés és mosolyognak mindehhez (már, amit maszkban észrevételezni lehetéges:).Én most voltam náluk először, és nagyon kellemes meglepetés volt, ajánlom őket jó szívvel!
Krisztián Hajnal
02.10.2023
Opel Maxabo
Hazudozás és hitegetés. Zéró információ. Nem ajánlom senkinek.
Kata Adasz
27.09.2023
Opel Maxabo
A kocsimat szervizelésre vittem oda, és olyan szinten elrontották, hogy 160 ezres javítási költségnél elhoztam és átvittem másik szerelőhöz. Utólag kiderült, hogy a Maxabo bizonyos munkákat harmadik féllel javittat, ezért nincs is pontos rálátása az elvégzett munkára és annak minőségére. Az ügyfélszolgálat kevés és pontatlan tájékoztatást ad a javításokról. Itt nem is javitanak, hanem minden helytelenül működő egységet vagy alkatrészt cserélni akarnak. Ráadásul megnyomták a kocsim oldalát, amit nem vallottak be. Sajnos csak én is otthon vettem észre később, így nem tudtam rajtuk számon kérni.Egyáltalán nem ajánlom ezt a céget.
István Kaszap
14.09.2023
Opel Maxabo
A kereskedő hozzáállása kritikán aluli (ssangyong)
Tímea Páhy
14.09.2023
Opel Maxabo
2020. decemberében javíttattam ott az autómat utoljára.A kárügyintéző kedves, segítőkész volt. Gyorsan megjavították az autómat, de minősíthetetlenül. Természetesen azonnal megreklamáltam, visszavittük az autót.A tükrömet rosszul kötötték vissza, a tükörlap mozog. Ígéretet kaptam JANUÁRBAN!! hogy orvosolják a hibát. Mivel helyben nem tudták megjavítani, újabb tükörcserét ígértek, amit azóta is várok....A fényezésről pedig inkább szót sem ejtek...ocsmány munka. Az egy csillagot sem érdemli meg ez a szervíz.Fogyasztóvédelem felé panaszt fogok tenni.
Biondo Bike Bikeshop
11.09.2023
Opel Maxabo
Ma délelőtt jártunk a Maxabo-ban gépjármű átíratást intézni. MInden kolléga nagyon udvarias és segítőkész volt. Bejelentkezés nélkül mentünk, ennek ellenére gyorsan sorra kerültünk. Várakozás közben itallal, kávéval kínáltak minket. A vírushelyzetben különösen fontos a hígénia, itt mindenki maszkban van, az ablaküvegek és pultok ragyognak a tisztaságtól. Külön dícséret a takarító személyzetnek. Már 2 autó vásárláson vagyok túl és az összes szervízmunkát itt végeztettem mind kettőn. Soha nem volt panaszom a munkájukra. Csak ajánlani tudom őket.
Attila D Rio
02.09.2023
Opel Maxabo
Szörnyű személyzet! Belépéskor senki nem köszönt, unottan ültek az asztalnál.K Zs értékesítő akihez mentünk, olyan rossz bánásmódban részesített minket, hogy még mi éreztük rosszul magunkat , hogy autót akarunk venni.Szerintem a szakma legalja.Egyetlen kérdésünkre sem válaszolt , alig várta, hogy megszabaduljon tőlünk!Miután nem döntöttünk azonnal, sértődötten távozott ( természetesen köszönés nélkül). Stb

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Bécsi út 254, 1037
Opel Maxabo