Füzes Étterem Füzesabony, Gárdonyi Géza u. 2, 3390

$$
  • hétfőZárva

Füzes Étterem Füzesabony, Gárdonyi Géza u. 2, 3390

Füzes Étterem és Panzió - Füzesabony | Füzes Étterem Füzesabony. Fiatalos, családias környezetben várjuk a magyaros ételek szerelmeseit. A klasszikus magyar konyha mellett változatos modern fogásokat is kínálunk.

Füzesabony, Gárdonyi Géza u. 2, 3390

Béla Czövek
29.11.2023
Füzes Étterem
A gyermekeimmel tértünk be az étterembe. Megünnepelni az 50-edik házassági évfordulónkat és a templomi esküvőnket. Nagyon aranyos volt a felszolgáló hölgy .Az étel és az ital kiváló volt. Ami meglepetés ért bennünket ,az az volt ,hogy amikor fizetni kellett kihozott egy poharat három dobókockával ,és mondta, hogyha három hatost dobunk, akkor a cég vendégei leszünk. Hihetetlen,de dobtunk három hatost. Mindenki elájult a meglepetéstől, és kedvesen megköszönte ,hogy ott étkeztünk. Mi máskor is fogunk még oda menni. Meleg szívvel tudjuk ajánlani mindenkinek!Mindent köszönünk szépen!
Laszlo Polgar
20.11.2023
Füzes Étterem
Csapnivaló kiszolgálás!!! Ismerős ajánlására választottuk az éttermet két kisgyerekkel. A gyerekeknek KÜLÖN kértük a cigánypecsenyére a szószt, hogy NE legyen fűszeres, RIZS körettel. 2. rákérdezés után, 43perccel!! a rendelés leadása után (megnézettük külön a gépben) meghozták a cigánypecsenyét nyakonöntve a szósszal és HASÁB körettel. Mikor szóvá tettem pökhendien azt válaszolták hogy csak 30perc volt, aztán megneztük együtt az idöpontokat és láss csodát 43perc volt. A c.pecsenyével együtt rendelt angus hamburgert a c. után 10perccel sem sikerült kihozniuk, így arról lemondtam. Megjegyzem, hogy alig voltak vendégek, így a konyha sem lehetett agyonterhelt egy hambival, c.pecsenyével, brassóival meg egy pulled pork-kal...Ilyen nemtörődömséggel rég találkoztam egy nívós áru étteremben (főételek 4000Ft felett)Szerk: ha túlterhelt a konyha ebédidőben akkor jobb helyeken jelzik előre a vendégeknek, hogy elnézést
Tittymanus
20.11.2023
Füzes Étterem
Erre jártunk, megebédeltünk. A felszolgáló nagyon kedves, udvarias, és szép is. Ettünk egy menüt ami Korhelyleves és Túrós derelye kombóból állt valamint egy Angus burgert és egy Milánói sertésbordát. A leves értékelhető időn belül megérkezett, forró és jóízű. A második ellenben annyit csúszott, annak ellenére, hogy csak mi voltunk, hogy megittunk egy kávét közben! :D A megérkező főétel szép adag, bár a Milánói langyos a rajta lévő sertésszelet kifogástalan volt, az Angus túlsütött de még szaftos, a túrós derelye mellé tett tejfölbe elfért volna némi vaníliás cukor. Mindezért nagyon barátságos árat kérnek. Nagyon tetszett az evőeszköz. Tiszta a mosdó, és ízléses az enteriőr. Köszönöm.Ajánlom!
Gyöngyi Mácsi-Dézsi
23.10.2023
Füzes Étterem
Nagyon finom ételek, kedves, gyors kiszolgálás és 5 csillag a bababarát szolgáltatásokra, plusz tányérokat, evőeszközt maguktól hoztak, etetőszék, mosdóban pelenkázó, bekészített pelenkákkal és nedvestörlővel várt minket. ( ilyen mélységű kiszolgálással még nem találkoztam)
Judit Krajcsi
15.10.2023
Füzes Étterem
Ízletes, házias ételek, nagyon jó ár-érték aránnyal. Az All you can eat" opció miatt választottuk a helyet. Csúcsidő volt sok vendéggel
áron pesei
20.09.2023
Füzes Étterem
A BBQ oldalas irgalmatlan finom és sok, a csülök úgyszintén, harcsapaprikás 2 emberes adag. Felszolgálás patent, igényes és gyors. A kutyust is szívesen látták.
Riczu Norbert
20.09.2023
Füzes Étterem
Utazás közben egy megérzést és a véleményeket követve tértünk be az Étterembe.Tisztaság,rend és barátságos fogadtatás várt.Abszolút családbarát,otthonos légkör. Profi kiszolgálás,ízletes ételek,bő választék.Jövünk még!
Tamás Lobmayer
Füzes Étterem
Kiváló ételek, nahyszerű kiszolgálás. Egyedüli fejlesztés a műnövények lecserélése lehet, de ez csak ízlés kérdése. Minden más szuper volt!