ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem Szarvaskő, Borsod u. 9, 3323

ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem

Öko Park Panzió***, Kemping*** | Szarvaskő | Eger mellett található allergénmentes minősítésű, kutyabarát erdei szálláshely, esküvő- és rendezvényhelyszín.

Szarvaskő, Borsod u. 9, 3323

Juhász Emese
06.11.2023
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Csodás hely fantasztikus szellemiséggel, pazar környezetben. Izgalmas és szívmelengető a környezettudatosság, amivel hozzáálltak a Panzió kialakításának. A környéken szuper túraútvonalak találhatóak. Anyával és a kutyámmal, Luckyval mentünk, remekül éreztük magunkat. Köszönjük szépen, biztosan becsekkolunk még. :)
Dániel Kekk
27.10.2023
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Egy hete töltöttünk el egy hétvégét a hotelban. A vendéglátás színvonalas volt, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. A reggeli bőséges és finom volt a szobák tiszták, rendezettek voltak. Ajánlom bárkinek aki a Bükkben szeretne eltölteni pár napot.
Antalné Schmidtmayer
13.10.2023
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Kicsi, de tetszetős szobák, jól éreztük magunkat. A fűtés érkezésünkkor még nem nagyon éreztette hatását, de estére nem panaszkodhattunk arra sem. A hatalmas douglas fenyő, ami megmenekült azáltal, hogy beépítésre került" a házba
Emília Suri
24.09.2023
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Még decemberben töltöttünk itt a párommal és a kutyusunkkal egy hosszúhétvégét. A természeti környezet nagyon szép, a panzió igényes. Gond nélkül megoldották, hogy vegetáriánus ételeket kapjak. A személyzet kedves, segítőkész, igazán családias hangulatú a hely. Egyik este részt vehettünk borkóstolón is, amit a szálloda tulajdonosa tart személyesen. Remek hangulatban telt, nem csak a borokról mesélt, hanem érdeklődött a vendégek felől is. A területen építettek egy mini agility pályát is, amit ki is próbáltunk a kutyusunkkal.A településen keresztül halad a kéktúra útvonala, de egyéb szép túrautak is elérhetőek a közelben.
Ibolya Szijártó
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Kényelmes szállás festői környezetben figyelmes vendéglátókkal.Erkélyes, dombokra néző szobánk volt kádas fürdővel. Dézsafürdő szaunával igénybe vehető és nagyon feltöltő élmény.A büféasztalos reggeli kandalló mellett elfogyasztva nagyon hangulatos napindító volt.Este 6kor van lehetőség vacsira. Nagyon finom 3fogásos, házias vacsorát főznek, de 1 menüt. Válogatósoknak/speciális diétát folytatódnak érdemes a foglalásnál jelezni.Mi ezt sajnos helyben tettük, de a szakácsnő kedves volt és gondoskodott nekem is egy gyors és finom ételről.Egyik estén a tulajdonos tartott egy informatív és családias hangulatú borkóstolót.Mindenkinek csak ajánlani tudom a helyet, mert szép a környék és remek a szállás, a vendéglátás meg nagyon, de nagyon emberi:)
Endre Radics
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
A természet lágy ölén,csodálatos környezetben található panzió, saját kis vízeséssel,minden igényt kielégítő ellátással. Borkóstólóval egybekötött,lenyűgöző előadásban volt részünk, mely bemutatta a panziót,történetét,Szarvaskőt és környékét,a borvidéket,a borok összetételét,szóval lélegzetelállítóan pompás volt. Párját ritkító vendégszeretetben volt részünk,különleges igényeinket is kielégítve. A tulajdonos számára nyilvánvalóan első a vendég! A szoba tágas,jól felszerelt,tiszta,kellemes hőmérsékletű. Nagyszerű választás volt részünkről,mindenkinek csak ajánlani tudom! Maximálisan pozitív véleménnyel vagyok! Kifejezetten örülnénk,ha minden vendéglátó és vendéglátóhely ilyen magatartást tanúsítana.
Bernadett Juhász
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Három èjszakát töltöttünk el itt a párommal, ès nagyon èlveztük, a szemèlyzet nagyon kedves ès figyelmes, emellett gyönyörű helyen van ès nagyon jól megközelíthető.
Lilian Tóth-Lekics
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Gyönyörű környezetben található, hangulatos, igényes panzió, tiszta és kényelmes szobákkal, csodás kilátással. Bőséges svédasztalos reggeli várt minden reggel minket helyi finomságokkal (házi tej, gyógytea, helyi sajtok), a vacsora pedig 3 nagy fogásból állt (a menüt előre nem tudtuk - bár ez minket nem zavart, aki válogatósabb előre rá lehet kérdezni). Első este pedig egy hangulatos borkóstolón is részt vehettünk.A személyzet figyelmes, informatív, nagyon sok jó kirándulási tippel láttak el minket, ha kérdésünk volt segítettek.A környék csodás, 15-20 perc sétára található a község két kilátója, közel az állomás és számtalan túra lehetőség van a közelben.Nekünk tetszett a panzió hangulata, nem egy személytelen szálloda, hanem egy családias közeg fogadott a természethez közel. Nekünk azzal se volt problémánk ha össze ültettek" más vendégekkel
Tünde Halász
ÖKO-PARK Panzió, Kemping, Kalandpark és Étterem
Gyönyörű alpesi jellegű szállás. Kedves fogadtatás, kiváló személyzet. Az úthoz közel, nagy forgalom, e miatt éjszaka is zajos.Finom ételek.