Táltos Vígadó ,Ida mama étterem Szilvásvárad, Fenyves u. 2, 3348

• Helyszíni bár
  • Kutyabarát
  • Utcai átvétel
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • Kedvezményes ételek
  • Támogató indukciós hurok
  • Sport
  • Bioételek

László Rácz
16.11.2023
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Nagyon aranyos és takaros hely. Mosolyt, jó hangulatot bármikor fülöncsíphet az ember itt. Az ételek ízesek, finomak, a vendéglátás parádés. Van saját parkoló is.
Levente Rábai
30.09.2023
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Nászútra érkeztünk Szilvásváradra, egész napos vonatozás után kerestünk egy olyan éttermet ami a vélemények alapján nem okoz csalódást. A szállásadónk is őket ajánlotta, így tettünk egy próbát. A hely nagyon szép, a kiszolgálás magas színvonalú, kedves, vendégközpontú bánásmódban részesültünk. Az ételek nagyon finomak, az adagok hatalmasak. Én aztán bírok enni, de még így is jóllaktam. Visszatértünk vacsorára is, még zárás előtt fél órával se néztek ránk csúnyán hogy rendelünk. Biztos visszatérünk még. Bárcsak minden étteremben hasonlót tapasztalnánk...Maximális 5 csillag.
Vanessza Hok
24.09.2023
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Nagyon kedves volt a kiszolgálás és isteni finomak az ételek! Szívből ajánlom mindenkinek aki Szilvásváradon jár!
Anita Czakkerné Pásztor
21.09.2023
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Ki kell próbálni! A tulajdonos hölgy részletesen ismerteti az épp rendelhető ételek, amit ettünk minden finom, ízletes és bőséges volt. Érdemes asztalt fogz.
Erika Akó
19.09.2023
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Az ételek nagyon ízletesek egyszóval finomak. Sokan voltak előttünk de így is hamar sorra kerültünk. Udvarias, közvetlen kiszolgálás, jó árakkal. Nagy adagok, de gyereknek van féladag is. Egyszerűen nagyszerű. Ami fontos nem egyen étlap van, mint a többi vendéglőben.
Edina Pogány
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Nagyon hangulatos hely kitűnő ételekkel és barátságos személyzettel.
Bettina Felfoldi
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Isteni finom friss étel, lisztérzékenyként is a maximálisat kaptam. Kedves, vendégbarát kiszolgálás. Máskor is betérünk ha erre járunk. :)
Áron Koncsek
Táltos Vígadó ,Ida mama étterem
Mivel is kezdjem... Egyszerűen zseniális kis étterem. Köszönjük a kedvességet, a közvetlenséget, az emberi hangnemet stb. de inkább emelném ki a nagyon is házias ízvilágot, tényleg érezni, hogy szeretettel készítik az ételeket. Ida Mamának jó egészséget, és kézcsókot innen is a főztökért, amiket elfogyasztottunk ott háromszor egymás után. A lányának a kedvességet, barátságosságot. Mindegyik alkalommal kaptunk valami újat, valami finomabbat. Hangulatos hely, családias miliő, nemhiába. Nagyon kellemesen érezetük magunkat, valóban egy kis sziget, ahol pihen is az ember, és igencsak jól lehet lakni (még a nagy evők is) meghitt, egyszerű környezetben. Kedves fel- ill. kiszolgálás, részletes tájékoztatás az ételekről. Finom, friss, ízletes, bőséges, a család tradicionális receptjei alapján készült ínycsiklandó, remek ételek!