Nissan Gablini Zugló Budapest, Nótárius u. 5, 1141

Nissan Gablini Zugló



189 Értékelések
  • péntek8:00–17:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–17:00
  • szerda8:00–17:00
  • csütörtök8:00–17:00


Nissan Gablini Zugló Budapest, Nótárius u. 5, 1141


Az üzletről

Nissan Gablini márkakereskedések | Nissan Gablini márkakereskedések honlapja: nissan modellek, árlisták, akciók, kedvezmény, részletfizetés, autóbeszámítás, nissan szerviz, használt autók, karosszéria javítás, biztosítási ügyintézés

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3612228000
Budapest, Nótárius u. 5, 1141

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–17:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–17:00
  • szerda8:00–17:00
  • csütörtök8:00–17:00

Funkciók

  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Ákos Nagy
03.12.2023
Nissan Gablini Zugló
A náluk vásárolt gépkocsimat megtörték azután hogy az M3 - as szalonjukban egy újabb gépkocsi vásárlását intéztem. Első alkalommal csalódott voltam, amikor bevittem az összetört gépkocsit a XIV.kerületi szalonba, mert nem tudtam semmit intézni. A családba jön az unoka,lányom minden órás, így nincs időm a felesleges körök futására , ráadásul az első alkalommal tőrtek össze gépkocsimat,îgy nem vagyok jártas az ügyintézésben. Előbb mérges és csalódott voltam,de becsületükre legyen mondva, pénteken reggel a megbeszélt időpontban már vártak és símán, flottul ment a kárfelmérés. Megvoltam elégedve, S remélem a javításban sem fogok csalódni. A 4 éves kocsim javítás után megy az unokám feneke alá, én meg barátkozom az új X-Trail-vel.
Péter Szécsi
06.11.2023
Nissan Gablini Zugló
Kedves Gablini Zugló!Egy február végi javítás (Szsz.: JNI000939 Msz.: NMLZ084103) miatt kaptak negatív értékelést és le is írom a miértjét.Akkoriban a légzsák ellenőrző program keretében vittem vissza az autót Önökhöz, de a szervízvezetővel megbeszéltük, hogy hamarosan itt a kötelező szerviz ideje akkor végezzük el azt is.Mikor leadtam az autót jelezte a kolléga, hogy túlságosan kemény a kuplung megvizsgálják és majd visszaszólnak ezzel kapcsolatban.Még aznap hívott is a kolléga, a kuplung szörnyű állapotban van és cserélni kell, megbeszéltük a költségeket, valamint mennyi idő elvégezni a munkát.Azóta nem is foglalkoztam a dologgal kifizettem a javítási költséget abban a hiszemben, hogy minden rendben van az autóval egészen ezidáig. Mivel az autó mindig is imbolygott, mint egy bárka a viharban (ami zavart), ezért elvittem egy szerelőhöz, ahol a teljes műszaki állapotfelmérést és javítást végignéztem.Ekkor tudtam meg, hogy az autó futóműve baleset és életveszélyes, ami rég cserére szorult. A kormánygömbfejek körben ki voltak szakadva és teljesen be voltak koszolódva, az első lengőkarokban a szilentek mind púposak voltak és kettő kivételével mind repedt volt, a hátsó toronyszilenteken már csak nyomokban volt gumi, a rozsda már teljesen megette őket,a jobb hátsó lengéscsillapító is már rég kiengedte az olajat. Ezek az alkatrészek nem az elmúlt 8000 km-en mentek tönkre, hanem már jóval korábban. A számlán pedig szerepel egy majdnem 2 órás időszakos vizsgálat, amelyen ezeket látniuk kellett, amennyiben ezeket akkor észre vették engem miért nem tájékoztattak erről a nem kis problémáról vagy mit vizsgáltak ennyi ideig?Ezután döntöttem úgy, hogy nézzük át teljesen az autót és ekkor találtuk a következő problémákat:-utastér pollenszűrője fejjel lefelé volt beszerelve,-gyújtógyertyák nem lettek kicserélve, a hézagok túl nagyok voltak a 8000 km-hez képest, ezen kívül feketék és koszosak voltak,-leengedett motorolaj pedig korom fekete volt,és ezen tételek mind számlázásra kerültek, mint megfelelően elvégzett munka.Ezért jár az egy pont, mert számomra ez megengedhetetlen, hogy egy márkaszerviz ilyen állapotban adjon vissza autót.Üdvözlettel,Szécsi Péter
Zita Ruzsinszki
12.10.2023
Nissan Gablini Zugló
Nagyon szuper volt a tesztvezetési lehetőség, hogy kipróbálhattuk az új Leafet, amiben kiváló segítségünkre volt Éva. Köszönjük szépen. Eltelt pár hónap, és megérkezett a mi leafünk, és bizony sok csalódás ért, mert sokminden nem igaz abból, amit ott állítottak. Pl. a 2021-es augusztusi gyártású acentához már nem nem készítenek appllikációt, amivel távolról előre felűthető az autó, mert a Nissan Mo szerint ez egy alacsonyfelszereltségű autó. A kereskedésben azt mondta Éva ő csak a a telefonjára töltötte le az appot, és nem próbálta párosítani autóval, nem akarja elhinni, hogy nincs hozzá app. Pedig nincs mondtam hívja fel ő is a Nissan Mo-t. A hatótáv sincs köszönő viszonyban sem azzal amit ott állítottak. Nagyon utána kell járni, mindennek amit egy elektromos autóról a kereskedésben állítanak, mert nagy csalódások érhetnek.
Fiatal Norbert
07.09.2023
Nissan Gablini Zugló
Nissan Leaf 2.0 tesztvezetésen vettem részt, hatalmas élmény első alkalmas elektromos illetve automata autóvezetőként.A kiszolgálás nagyon udvarias, figyelmes, minden egyéb jellegű kérdésre választ kaptam, nagyon közvetlenek. Én csak ajánlani tudom!
Zsolt Gergi
06.09.2023
Nissan Gablini Zugló
5 csillagról jelenleg 2 a maximum, amit tudok adni. Okok: 1. Picit meghúzták az autó bal elejét. Teljes első elem csere. Nagyon nem sikerült eltalálni a szint, és az illesztési hézagok is gagyik. Azt mondják, hogy a gyár hibája. De ők nem látják? Hogy vehetik át? Valamint csúszott a munka, csere autó nem volt, bérelni kellett. 2. Kötelező éves szervízre bemond az ember 80 ezer forintot. Ugyanerre máshol 35-45 ezer forintot kérnek. A Gablini márka folyamatosan esik a szememben. Anno hívott a Gablini testvér, hogy kikommunikáljuk az esetleges problémákat. Most úgy érzem, hogy nem számít az ügyfél. Lehet, hogy már túl nagy a biznisz, elérte a csúcsot, és már sok, csökkenni akar? Ha újra sikerül kiküszöbölni a csorbát, azt is megírom.
M.Krisztiàn FunnySound
05.09.2023
Nissan Gablini Zugló
Az előző Micrámmal nagyon megjártam itt. 2018 körül. Lakatos munka kapcsán.Ettől függetlenül vettem egy másik N sport Micrát is, de nem itt. Alkatrészeket vásárolok itt illetve az értékesìtők, pénztáros és recepciós mind korrekt és normális 2023 nyarán. Közel lenne de a bizalmam még nem tért vissza teljesen.Csak így tovább, az irány jó!
Peter Szabo
03.09.2023
Nissan Gablini Zugló
Nagyon segítőkészek az ott dolgozó értékesítő kollégák, A. Attillát különösen kiemelném mindközül. Köszönöm a naprakész tájékoztatást!
Miklós Boros
03.09.2023
Nissan Gablini Zugló
A saját tapasztalatom:Meghibásodott az autó és a Gablinitől kaptam a legközelebbi időpontot a szervizre. Előtte még nem jártam náluk, de szimpatikus volt, hogy a 6 felhívott szervizből egyedül ők tudták, hogy az adott hibával hogyan használhatom az autót (volt már benne tapasztalatuk).Mivel sok negatív véleményt olvastam (gondolom a pozitívakat nem mindig írják le), kissé bizalmatlan voltam.A tapasztalatom rendkívül pozitív.Kedves, segítőkész kollégával egyeztettem, mindent meg tudtunk beszélni, az összes kérdésemre készségesen válaszolt, nem sajnálta az időt tőlem.Egy olyan problémát is észrevettek az átadásnál, ami akkor éppen eszembe sem jutott, de tudtam róla.Az alkaltrészek a határidő előtt megérkeztek, a javítás gyors és teljeskörű volt, az autó azóta is megfelelően működik.Nagyon köszönöm a segítséget és a gyors, precíz munkavégzést!Legközelebb is a Gablinit választom!
Henri Castaing
03.09.2023
Nissan Gablini Zugló
Volt egy balesetem, ami nem az én felelősségemből történt. Elvittem az autómat a Gablinihez a biztosító általi kárfelmérés miatt. A felmérés 3 hónapig tartott, az autóm ezalatt végig kint volt a hideg, esős időben, teljesen szétszedve, mire a végén azt mondták, hogy a biztosító lemond a javításról, mert túl drága. Kértem árajánlatot a javításra: 6,5 millió forintos árajánlatot kaptam 3 radiátorra és egy hátsó ajtóra. Ezt követően kértem, hogy próbálják csökkenteni az árat valahogy. Például úgy, hogy ne cseréljék ki a hátsó ajtót, amelyen csak nagyon kevés karc volt, és megfelelően működött. Dehogyis, nem javítunk, hanem kicseréljük! A hátsó ajtó ára: 1 millió ft. Ezzel szemben a javítás költsége egy helyi szervizben: 10 000 ft (csak beragasztották a törött műanyag részt). És ugyanez a többi javításnál is. Csak a normál ár háromszorosáért cserélik ki az új alkatrészeket (ellenőrizd az interneten, és megtudod, hogy ez az igazság). Szóval el kellett vinnem egy helyi szervizbe az autómat és természetesen megjavították ! Nem akarnak segíteni neked, csak megpróbálják a lehető legtöbb pénzt kicsikarni tőled. Csak azt tudom tanácsolni: keress másik kereskedőt és szervizt, de ide soha ne menj!
József Seres
02.09.2023
Nissan Gablini Zugló
Szervizelésre vittem az autómat, a megbeszélt időpontot nem tartották, negyed órát kellett várakoznom. A motor alapjárati fordulatszáma túl magas volt. A diagnosztika eredményeképpen fojtószelep cserét javasoltak, mert az autó nem tanulta újra az alapjárati levegőmennyiséget. Mivel ez egy drága művelet lett volna, kértem másodvéleményt egy másik szervíztől, ott kimérték, hogy a légtömegmérő szenzora hibás az autónak, ezt kicserélték és megoldódott a problémám. Elégedetlen vagyok azzal a diagnosztikai szolgáltatással, amit kiszámláztak.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Nótárius u. 5, 1141
Nissan Gablini Zugló